2014. december 2., kedd

Adventi naptár

Eddig a Legkisebbel elkényelmeskedtem az adventi naptár készítését. Egyszerűen csak egy boltban vásároltat, ámde gondosan kiválasztottat kapott. Nagyon szerette azt is, bejött neki. És mégis ... . Most elhatároztam csinálok egyet. Variáció ezer ... és ezen ezer tervvel a fejemben, indultam neki a piac és környékére, anyag beszerzés céljából.


Igaz, be kell vallanom, tegnap kellett volna kinyitni az elsőt, én meg itt készítem a második napon. Auu! Aztán ahogy sétálgatok, néhány jól megpakolt szatyorral, körvonalazódik a terv. Hiába a nehézségek, mindig jó ötleteket adnak.


Veszek néhány... néhány? ...24 db kis zacskót. Aztán otthon elő a régi csomagoló papírokkal. Majd gondosan választok és kivágom a megfelelő képecskéket.
Amikor már mind megvan, akkor előveszek egy másik csomagoló papírt.
És immár, abból vagdalom ki a mégiscsak, ez a legjobb grafikákat.



Ragasztás, számozás és a kis ajándékok betöltése, majd az akasztók felszerelése, a következő lépés, lépések. Használatba veszem a lyukasztót, és az általa gyártott kerek nyílásokba, gémkapcsokat helyezek. Majd mindezt egy zöld kartonlapból kivágott, hungarocellre erősített karácsonyfára tűzdelem, szaloncukor akasztó segítségével.


Gyermekem örül. A naptárnak és annak is, hogy kettőt nyithat ki egyszerre. Este mondja is, ezentúl mindig , így fogja csinálni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése