2014. december 19., péntek

Visszaszámlálás

Már csak öt meglepetés csomagocska lóg az adventi naptáron.
Már a suli is pihenőzik ...
Jó neki!
Mert mindenhol másutt nagyon-nagy a zsongás. Az én fejem is ezerfelé?
Közben harcolok némi crohnnal, és rengeteg bacival. Köhögök, köhögök és köhögök.
De, ma már ráértem kúrálni magam ....ahh és, hogy mit is írtam pár hete ide? Mit?


"Szeretem a karácsonyi készülődést!" - Hehe!

"Csak, az a bajom, hogy miért olyan rövid." - még nagyobb: Hehe!

"Az idén, sokáig élveztem az ősz, színkészletének teljes repertoárját és a szép, ámde halványuló napsugarát.
És ... és ...egyszer csak egy pénteki napon hallom, most vasárnap lesz advent első napja.
Vasárnap! De hisz még november van!
Elő a tavalyi adventi koszorú alappal és az új díszeivel.
És az adventi naptár? Milyen legyen? A Legkisebb várja!
Fel kell díszíteni az ablakokat is, vele kettesben!"
- Mindenesetre, panaszra semmi ok, az összes itt felsorolt teendő kipipálva!

"Tavaly, tavalyelőtt megterveztem az új karácsonyfa díszeket. Az idén, meg kell már végre csinálni. Hisz, minden megvan hozzá."
- Na, most legalább tudom, mi lesz a jövő évi tervem ... nem kell újon agyalnom ...

"Ki kell találni, mindenkinek az ajándékát. Szépen becsomagolni. Rokonoknak képeslapot írni, mert azért még nem mindenki a neten, mobilon intézi el a levelezését, főleg az idősebbek nem.  Listát írni. Bevásárolni."
- Pipa, pipa, ez is pipa! Ügyes vagyok! :D

"Jó lenne sétálni este a körúton, a kivilágított fák alatt. Belehömpölyögni a kirakodó vásárokba, városokba"
- Ez is mehet a jövő évi tervekhez :D

"De, már alig várom, amikor végre ünnepbe öltözik az egész család. Kívül, belül. Nagyokat beszélünk az asztalnál. Lessük a legkisebb örömét és a sajátunkét.
A minden évben legszebben feldíszített karácsonyfát. "
- És ez az, amit már tényleg nagyon várok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése