2014. augusztus 4., hétfő

Micike, a kedvenc

Szeretjük a Trixi könyveket. Rengeteget elolvastunk már, miközben kisfiam előszeretettel rendezgeti őket. Majd választ, újra és újra:
- Most ezt anyaa!
Találunk benne mondókásakat, verseset és olyat is amiben kedves mesék, történetek vannak.
De nálunk mindent visznek azok a könyvecskék, amelyek Micikéről szólnak, az írója pedig Lévay Erzsébet.  Talán két éve költözött az életünkbe a kis macskakölyök és azóta számtalanszor elolvastuk minden egyes részét, sőt új történeteket is kellett kitalálnom róla.
Egy picinyke változtatással Micike nálunk kizárt, hogy lány cica legyen, Micike nálunk csak fiú cica lehet.

"Mijaj, mijaj! Miért tilos minden ami jól esik egy cicának?" - kérdi Micike , aki galibát, galibára halmoz Nagymamánál.  A kiscica hol kertészkedik, hol könyvespolcra mászik, hol legyet kerget a függönyön, soha sincs egy nyugodt napja, egy azonban mindig biztos, hogy sohasem unalmas mellette az élet és, hogy nagyon szeretni való.

"Hamarosan elköltözünk. A gazdim Nagymama folyton erről beszél. Azt mondja, milyen jó lesz, ha végre nem lesz egyedül. Nem értem, miért mondja, hogy egyedül van, hiszen én mindig itt vagyok vele!"

"Hát ezt sem gondoltam volna magamról, hogy én egy kutyával együtt napozok?!"

"Igaz, eleinte féltékeny voltam Vacakra, sőt egy kicsit most is..."
"De hát én a nagytestvére vagyok!"

A könyveket és még ezen kívül sok másikat, megtaláljátok itt:

http://www.trixikonyvek.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése