2015. január 15., csütörtök

Futás újra

A reggelt űrutazással kezdtük,  Marsbeli tájakon futottunk. A fagyott lábnyomok jelezték, nagy volt a turistaforgalom mostanság arrafelé.


Egy hónapig nem fut az ember és akkor tessék, ennyi változás!
A karácsonyi ünnepek előtti hajtásban ugyanis, megint kipurcantam.
Láz, torokfájás és köhögés.
Így, csak nem mehetek futni!
Mondjuk voltak dolgok, amiket nem hagyhattam ki, posta, bank, önkormányzat ... stb ...  A karácsonyi ajándékok bevásárlását, is csak meg kellett ejtenem. A Legkisebbel csak nem vehettem meg az össznépi, azaz összcsaládi meglepetéseket. Ezt igazán muszáj volt elintézni, a gyermek téli szünete előtt ... egyedül. Nem törhettem össze az illúzióit.
Hopsz ... tehát végül is, a futáson kívül mindent csináltam?
Ja nem, még gyógyszert sem vettem be, azt meg egyszerűen mindig elfelejtettem.
Az eredmény meg is lett.
Karácsonyi meglepiként reggel és este is, egy-egy órát köhögtem. De már otthon voltam, nem szaladtam el a gyógyszerek elől, és jöhetett az a rész, hogy kikúráljam magam.
A gyógyulás igaz, kicsit csigalassúsággal haladt előre, ami az előzményeket tekintve nem is volt meglepő. De a végén csak sikerült. :)


















Már vágyakozva néztem a futókat. De jó lenne már újra menni!
De, mint mondtam eléggé elhúzódva gyógyultam, gyógyulgattam és meg is ijedtem.
Mi lesz, ha visszaesek? Hideg van, nagyon hideg!
Aztán végül eszembe jutott, én régen síeltem, sokszor röpködtek, körülöttem a mínuszok, akkor most meg mit problémázok? Mi ez a nagy para?
És mentem.
És persze király volt újra az egész.
Eddigi futó karrierem, ugyan nem mondhatni, hogy zökkenőmentesen alakult,
de azért biztató. :)
Persze, most a crohn miatt, kissé energia-szegényes állapotban kerültem, és emiatt már délutánra k.o. De ez van.




















http://dietaescrohn.blogspot.hu/p/blog-page.html
http://dietaescrohn.blogspot.hu/2014/07/crohn-es-stressz.html
http://dietaescrohn.blogspot.hu/2014/09/crohn-es-stressz-2.html
http://dietaescrohn.blogspot.hu/2014/09/es-futok_94.html




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése