2014. december 15., hétfő

Adventi naptár ötletelés

Régebben minden évben új adventi naptárt készítettem, a két nagyobb gyermekemnek. Persze, amikor ők voltak a kicsik. :) Aztán beálltam erre a véglegesre.











































Volt, olyan, hogy vettem színes karácsonyi szalvétákat, és kis csomagokat csináltam belőlük. Díszkötözővel összekötöztem és gombostűvel, felerősítettem a függönyre.
No, nem egyszerre az összeset. Adagoltam.

Vagy, lelkesen gyűjtöttem a w.c papír gurigákat és óriás szaloncukrokat gyártottam belőlük, úgyhogy színes csomagolópapírral bevontam őket.
Ezekben lapultak, rejtőzködtek a meglepetések.

Egyszer, csiribi-csiribá, nagyobb mikulásos zacsiból, lehetett kis zacsikat előhúzni.

Azután, meguntam, hogy minden évben más és más legyen. Jött egy következő ötlet.
Maradtam az előzetes gyűjtögetésnél, bár ezentúl gyufásdobozokat kezdtem felhalmozni.
Jó sokat. Két gyerek lévén. Igényelt némi türelmet. Mondjuk később kiderült, nem egyszerű  évente 2 x 24 picurka skatulyát változatosan megtölteni. Az oké, kis csoki, kis cukorka, de ezenfelül? Viszont nagyon hatásos, dekoratív dolog volt és főleg a gyerekeimnek nagyon tetszett. :) Tehát megérte.

A készítése: vettem hozzá zöld kartont. Karácsonyfát rajzoltam rá. Kivágtam. Összeragasztottam sorban a dobozkákat. Persze két sort, két gyerek lévén.
Ez lett a fa törzse. Antik hatású csomagolópapírral díszítettem a tetejüket.
Az oldalukat megszámoztam, majd végső simításként, felragasztottam őket, a zöld fenyőfára.
Huh ... hát, ennyi ... volt. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése