2014. szeptember 4., csütörtök

Sült padlizsán, tört krumplival

Ki szereti a sült padlizsánt? Én, én, én! És milyen egyszerűen, gyorsan lehet elkészíteni :)


Kell hozzá egy friss és feszes padlizsán. Hogy miért épp ilyen? Régen mindig felszeleteltem és besóztam, hagytam állni, hogy kijöjjön belőle a keserű leve.
De múltkorában olvastam, hogy a friss zöldségnél felesleges megcsinálni ezt a műveletet. Kipróbáltam és tényleg működött a dolog.
Szóval szeletelés, sózás és elő a gluténmentes liszttel. Ha ezt használjuk nem is kell a panír, ez is elég jól megtartja magát. Igaz utána a serpenyő olaj tele lesz a maradékával.


















Majd elég meleg olajba kell beletenni, mert ha hideg az olaj, csak magába szívja, ha meg túl forró, elég. Na ennyit az egyszerűségről. A padlizsán amúgy szereti az olajat, tehát, ha kész, papírtörlőre tanácsos áttenni, hogy leitassuk róla a felesleget.


Részemről sima összetört krumplival szeretem, a legjobban, amit elkeverek margarinnal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése