2014. július 1., kedd

Az idő rossz tehát nyaralni megyünk!

Az idő rossz tehát nyaralni megyünk!  A Balatonra.


Aznapi Skype részlet, barátnőm, aki Balatonon vár minket és köztem:

Én: :)
Zs: Vihar, hideg
Én: Brrrr
      Itt is volt
Zs: Hogy vagy? Kajaügyileg összegeztethető lesz?
      Kint eszünk. Otthon: hideg, tojás, gyümölcs, ilyesmik.... 
Én: Ahh, mindenki azt mondja, hogy a Balcsi hideg ... 
Zs: Épp Keszthelyre megyünk kastélyt nézni
      Udvaron a medence király!
      Mikor érkeztek szerdán? Kb 3 óra az út
Én: Csütörtökön megyünk
      Az 3.-a ....
Zs: Nem. 5 éjszakára jöttök :) szerdát beszéltünk.
Én: Nem, nem, én rögtön felírtam a naptárba , bejelöltem, 3. az csütörtök !
       És folyamatosan arról beszélek!

Kicsit később folyt.köv.:

Én: Au és igen, és tényleg felírtam a naptáramban, rögtön a legelején. Csak rosszul!! 
      Szerdán megyünk!
      Au, au, csak addig át kell csoportosítani a progikat ... 
Zs: Mit kell csoportosítgatni? Minél hamarabb ideértek annál többet strandolhattok :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése