2014. július 3., csütörtök

Indulás és érkezés

Reggel, angol óra.
Tanárnő én nem készültem és ki sem vettem a tankönyveket a táskámból!
A többiek sem igen :)

Vásárlás, mármint azon dolgok beszerzése amit tegnap elfelejtettem, tankolás, matrica beszerzés...

…..és a délelőtt nagy attrakciója, a tegnapról átcsúszott pakolás.
A táskák, szatyrok szaporodnak, mert mindeeeeen kell.
Aztán hogyan rámoljuk mindezt be egy Škoda fabiaba? Az autó hátuljába már semmi sem fér.... au ...... de  jelentem csak kész lett.

 Kora délutáni érkezés.

Séta a Balatonhoz, fürdés. A víz hideg, főleg, ha egy hat éves folyamatosan azon dolgozik, hogyan lehet anyát tökéletesen bevizesíteni tetőtől talpig. Munkája alapos. Ezen szokása a következő napokban is megmarad.
De nyugalom van , béke. Nincs rohanás. A gyerekek halat próbálnak hálóval meríteni. Jelen esetben, a teljes győzelem: a halaknál.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése