2014. november 18., kedd

Paprikával töltött gombafejek és a többi ...

Vannak kellemes meglepetések. Ilyen, mikor egyszer csak gyermekeid meglepnek egy remek vacsorával.
A Legnagyobb odaállt a tűzhely mellé és a Középső  segítségével kreatívkodtak.
Egy kicsi ebből, egy kicsi abból ... az eredmény meg nagyon finommmm lett!
A Legkisebb meg velem egyetemben, nem tudott semmiről. :)


Hozzávalók:

-  3 db kápia paprika
-50 dkg gomba, talán :)
-  1 db nagy fej hagyma
-  paradicsompüré
-  icipici fehér bor
-  fűszerek: bazsalikom, oregáno, kapor, majoránna
-  juhtúró


A hagymát és a kápiát fel kell kockázni. A gombafejekből félre tenni személyenként négy darabot, a többit szintén fel kell aprítani.
Azután, a hagymát megdinsztelni, majd rárakni a paprikát. Fűszerezni. Kevés vizet önteni rá.
Majd beletenni a gombát is, és együtt tovább párolni, hozzáadni a paradicsompürét és az icipici bort.
Kevergetni, kóstolgatni, kevergetni, kóstolgatni.
Ha kész beletölteni a gombakalapkákba és juhtúrót morzsolni a tetejére.
Majd mehet az egész kalpagos sereg, a 200 fokon előmelegített sütőbe.


És még nincs vége!
Megmaradt egy csomó töltelék, amit én dupla ajándékként könyveltem el és a következő nap reggelén, egy kicsit belekevertem, 2 db felvert tojásba és kisütöttem.


Ebédre meg kifőztem egy adag gluténmentes spagettit, felmelegítettem hozzá a szószt és kecske sajtot reszeltem rá. Tripla öröm.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése