2014. augusztus 7., csütörtök

Jó reggelt!

Igen, ma is esik :(  Ellenszer? Egy tökéletes és vidám reggeli?


Mi is kell hozzá?
- Az alap , ugye a kenyér, esetemben persze az a bizonyos gluténmentes,
- 1 db szeletelt kemény tojás,
- szeletelt uborka, én nyáron a hagyományos fajtákat szeretem, valahogy úgy érzem ízletesebb, mert bennük van maga a napsütés,
- újhagyma, karikára vágva , előre sózva, (én ezzel kezdem az előkészületeket)
- kecskesajt darabkák,
- esetleg pici paradicsom, itt  és most, nálam ugyan, csak a dekoráció kedvéért csücsül a szendvics tetején...
- és a végén meglocsolom jó sok extra szűz olívaolajjal. Jajj nagyon szeretem. Ha bruschettát eszem , szegény az is fuldoklik az aranysárga színű  nedűben, de erről majd később,
- a dekoráció másik része, a kertemben bőven termő oregáno. De, aztán megtetszettek ott a tányérom szélén, jött az ihlet :), kenyeremre szórtam és...és  megkóstoltam, és bevált. Finom.

Esetleg hozzá egy csésze tea? Én sok mézzel és pici citrommal iszom.....

http://naplogyerekekescrohn.blogspot.hu/2014/07/a-glutenmentes-kenyer.html
http://naplogyerekekescrohn.blogspot.hu/p/blog-page_3443.html


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése