2014. augusztus 11., hétfő

Szuperhold

Tegnap éjjel szuper hold volt. Hogy mi is az a szuper hold? A következő dolgok kellenek hozzá: legyen telihold akkor, amikor éppen az a legközelebb tartózkodik a Földhöz.
És, ha szerencsénk van és nincsenek felhők az égen, teljes pompájában csodálhatjuk a nagyobbnak tűnő égitestet.
Mi ketten a legkisebbel, a hálószoba ablakából néztük a ragyogását. Közben rengeteg fényképet csináltam a mobilommal. Meg is csodáltuk a fotókat ott íziben, egyenként és hatalmasakat nevetgéltünk, mesélgettünk közben. Pedig a képek szinte teljesen egyformák lettek. Ennek ellenére, jól szórakoztunk. Szuper játék, a szuper holdhoz, a "szuper" mobillal.
Aztán ma többet olvastam a témáról.
Így megtudtam hogy, fáradságban, nyűgösségben és kialvatlanságban tökéletesen teljesítettem. Ezek ugyanis elméletileg alaptartozékai a jelenségnek. Erről viszont nem készült felvétel. :), mármint álmos anyáról.
Sőt, jóindulatú varázslatokat is alkalmazhattam volna, de erről is csak később értesültem, pedig egy-két rossz dolgot szívesen eleresztettem volna ....






..és, hogyha tényleg szép fotókat is szeretnétek nézni:
http://nyiriandrea.wordpress.com/2014/08/09/ismet-szuperhold/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése